Post by perleiliconhourg on Feb 6, 2022 15:55:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Taktisk krig: Tower Defense spil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Taktisk krig: Tower Defense spil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode mange guld ▞▞▞
▞▞▞ Taktisk krig: Tower Defense spil 2022 version ▞▞▞
Sjovt i starten, men ubalanceret. De mål, der er sværere at ødelægge, giver dig næsten ingen kompensation. Det er et langt grin senere. Lad være med at bruge penge på kreditter, for senere vil du have så meget, du ikke kan gøre noget med. Et par opdateringer og ændringer ville være fantastisk.
Hvis du ikke sætter alt i den perfekte rækkefølge med det perfekte opgraderingsmønster på den perfekte timing, så taber du. Det tvinger dig til at gentage op til 10 gange pr. niveau, hvis du ønsker at få 3 stjerner, fordi det ikke tillader nogen fejl eller variation overhovedet.
Kan ikke komme forbi niveau 9. Har prøvet i 2 dage. Ved ikke, hvorfor de ville gøre det så svært i de første par niveauer. Spild af min tid nu.
Meget dårlig. 1. For mange annoncer, som du skal betale for at fjerne. 2. Fjender er ikke nok penge værd, hvilket gør det sværere at købe nok tårne til endda at have en kampchance i senere bølger. Jeg nyder normalt tårnforsvarsspil, denne her gjorde mig bare sur.
Jeg har allerede afsluttet niveau 20, og jeg gentager kun etaper.
Fremragende spil, har brug for flere niveauer
Det ville være godt, hvis det var muligt, jeg lagde ned og opgraderer, og jeg sidder stadig fast på niveau 3, jeg kan næsten ikke opleve spillet, fordi jeg stadig sidder fast på niveau 3, så gør spillet nemmere
Kan ikke programmere tårne, så de skyder på hvad som helst. Det ene tårn er fuldstændig ubrugeligt, spild af penge. Hvis du vil have 3 starter, så gør dig klar til at genstarte en flok, fordi der kun er 1 måde at få 3 på, og du skal vide, hvad der kommer, fordi der ikke er nogen troppeforudsigelse som i HVERT ANDRE TOWER-SPIL. Affald.
Har du planer om flere niveauer?
Jeg elsker dette spil. Det er så vanedannende, men begrænset med kun 20 niveauer! Jeg håber du tilføjer nye baner og våben i den næste opdatering og erstatter sneniveauerne, fordi hvid er så irriterende farve i baggrunden .. Venter på nye opdateringer
Lad være med at installere dette spil. Du rammer en blindgyde på niveau 9. Selvom næsten alle opgraderinger er blevet købt, kan du aldrig komme ud af det niveau. Prøvede i to dage, men det er matematik, og det holder ikke. Afinstallerer buggy-spil.
Sorcs: Siege Chronicles på Steam_托寶集運
Taktická Válka: Tower Defense Game Strategie xxeo
Våbenopgraderinger er kun gode til lavere niveauer. Hvis du kommer til et højere niveau, bliver du let besejret på trods af udmattende opgraderinger
Hvad Betyder REAL-TIME STRATEGI SPIL på Engelsk - TR-Ex
Kan ikke tro, at spillet kun har 20 niveauer. Major siiiigh. Fantastisk tårnforsvarsspil, men alt for få niveauer. Og jeg har bemærket, at mange andre har klaget over det samme. Hvornår udkommer del 2, eller kan vi ikke få flere niveauer med opdateringerne??
Jeg kan godt lide dette spil, fordi det er enkelt og nemt at spille. Jeg nyder kampene i dette spil! (I dette spil behøver jeg aldrig bruge det dødelige tårn, fordi det er meget langsomt og for dyrt..)
Dette spil er meget sjovt. Jeg nød at spille det meget. Den eneste grund til, at jeg gav 4* i stedet for 5, er fordi der skal være mere indhold, der er kun 20 niveauer og 3 angrebstårne. men det er meget sjovt, og jeg nyder dette spil tog mig omkring 2 dages fri og på at spille for at låse op alt og 3* alle 20 niveauer
Godt spil ville ønske det havde mere variation
ret sjovt indtil niveau 14, og du indser, at det er umuligt uden at købe mønter for rigtige penge. undgå.
Splatoon 2 er som sagt et tredjepersons-skydespil, hvori man skyder med farvet ... som man eksempelvis kender det fra Tower Defense-spil.
Nød spillet, men kun 20 niveauer. Ingen grund til at betale for noget, da det kun er et kort spil. Forhåbentlig laver de flere niveauer.
Bedste Nye Apps I Kategorien · State of Survival: The Joker Collaboration · Bloons TD Battles 2 · Rise of Kingdoms: Lost Crusade · Evony: The King's
Det værste spil jeg nogensinde har spillet spiludvikler må have været en to-årig. Jeg mener virkelig, lad os få noget lige køretøjer til at komme alt for hurtigt, og især de pansrede lastbiler, tankene er bare for svære at slå med dit tårn, du skal være som om du skal have alt for at slå alt, det er bare irriterende.
Strategispil i realtid
Jeg har slået alle niveauerne, lige nu er jeg lige ved at være færdig med at få guldstart på dem alle, og jeg har alle opgraderingerne. Spillet er sjovt, men når du er færdig med alt, er der ingen gentagelsesværdi l, intet der får mig til at ville vende tilbage efter mere. Jeg tror, at tilføjelse af nye tårne, spor og opgraderinger kunne være en god måde at holde tingene friske på. Et nyt tårn kunne for eksempel være et skib, men jeg er sikker på, at udvikleren allerede har planer for dette spil, og jeg er spændt på at se, hvor det hele ender hen.
Medmindre du bruger penge, kan du ikke krydse efter 4-5 niveauer.
Master Royale Infinity Mod Apk v3.1.0 (Ubegrænset penge)
Er nødt til at gå tilbage gennem niveauerne for at få ekstra penge til at opgradere, men bortset fra det ret sjovt
Brain Out: Can you pass it? புதிர் ypw
Sjovt, men det kan være frustrerende. Udfordringen er, hvad det handler om, bare opgrader og fortsæt med at prøve 😀 👍🪖🇺🇸
Taktická Válka: Tower Defense Game Strategie xxeo
Gennemsnitligt spil, sejt i starten, men umuligt efter. Stærkere niveauer uden ændring af succes. Bruger ikke penge på denne.
Det, der trigger mig i dette spil, er, at du bogstaveligt talt ikke tjener noget for at prøve missioner og fejle. Tillykke, du har bare spildt din tid. Ikke engang nogle penge. Jeg tror, de gør det for at få folk til at købe penge. Edit: Ja dev, det er så sjovt at afspille samme niveau en milliard gange igen og igen.
Så langt så godt,, jeg fejler altid på det højere niveau, men når jeg ændrer min taktiske position, lykkes det, mamamia jeg kan lide dette spil
Fantastisk sjov old school tårnforsvar. Jeg må sige, at jeg virkelig har nydt dette spil indtil videre, jeg er på niveau 15 og varieret taktik virker virkelig. Jeg ser ikke noget behov for at udføre appkøb, men jeg forstår, at udvikleren ikke snyder folk, da prisen er lav. Vil anbefale til alle tårnforsvarselskere!!!
Spillet er sjovt, jeg håber, at flere baner og tårne bliver tilføjet eller endda muligheden for at bygge dine egne baner
Forfærdeligt spil..giv dig ikke penge nok til at opgradere dine tårne..og tanksene og lastbilerne bevæger sig alt for hurtigt til, at de tårne, de giver dig, endda kan ødelægge dem.. nåede kun til bølge 5 og mistede alle mine 10 liv på grund af at de ikke giver dig penge nok til at opgradere dine tårne..
First-person-shooter Ps4 Spil | Se tilbud og køb på Gucca.dk
Frustrerende, tårne målretter ikke særlig godt mod prioriterede trusler (f.eks. forårsager tab, hvis Canon ignorerer en tank for at målrette mod et mindre mål). Niveauer føles begrænset, da du føler dig tvunget til at bruge bestemte positioner til at starte med. Flere niveauer bliver til nulstillede fester, når du prøver noget og fejler. Bør være mere åben, men det er for meget at nyde.
Taktički rat: toranj obrana igra Strateške igre bifd
Ikke flere opgraderinger? Ikke flere nye våben? Højere niveauer er hårde, og dine opgraderinger er kun gode til lavere niveauer, ikke gældende for højere niveauer 8 og højere er for hårde.
Jeg elsker udfordringen og det faktum, at du skal bruge alle tårnene for at vinde
Let at spille godt designet.
Isometrisk Wars - interessante, komplekse, med en smule humor taktisk spil med elementer af RPG og kæmper i realtid. Gode grafik, evnen til at indstille
Det er okay. Jeg vil ikke lyve og sige, at det er godt... du tjener ikke nok penge under kampen til rent faktisk at forsvare basen. Jeg tabte niveau 3 tre gange i træk lol.
Spilmekanikken og hvordan tårnene fungerer er ren bs. Ser ud til at være lavet for at tjene nogle simple kontante penge. Det er lort.
Jeg elskede faktisk dette spil i starten, men efter et par niveauer indser du, at det faktisk kun lader dig opgradere en lille smule, så det er umuligt rent faktisk at afslutte niveauerne meget tidligt. Men det vil ikke lade dig opgradere dine våben nok til at slå niveauerne ordentligt. Jeg anbefaler kraftigt ikke at downloade dette spil. Det var mere end skuffende. Hvis der på en eller anden måde var muligt at få flere penge til at købe våben i begyndelsen af niveauer som stort set alle andre TD-spil, ville det gøre en kæmpe forskel.
Dette er ikke et strategispil eller et taktisk spil. Før du går og prøver at påstå, at det er, opfordrer jeg dig til at slå op og forstå definitionen af begge ord. Der er ikke en strategi, du har én vej at gå. Du skal starte med et mg tårn. Så skal du opgradere den, da du ikke kan få nok til en kanon. Wave 6 kræver, at næsten alt er maxet, før du kan klare niveauet. Wave 3 er lastbiler, der vil have 1 hk med maksimalt mg tårne. Mange flere problemer bortset fra netop det, men 500ch er .
SPIS dit batteri. Fint spil dog. Ville give det 4 stjerner var det ikke for at dræbe batteriet med højt forbrug.